Intro

To je to, tud moja malenkost se ni mogla upret lovkam interneta, podal sem se v pisanje blogov. Če za spremebmo ne bom prelen, mogoče preberete kdaj še kakšen prispevek 🙂

Jesensko poslavljajoče sonce, deževni dnevi in odlična glasbena podlaga (John Frusciante-album Shadows Collide With People) je kot nalašč, da uredim fotografije za razstavo, ki bo jutri..erm..danes. 🙂 Skupaj sem spacal nekaj HDR fotk, na katerih so prikazana Plečnikova dela. Če vas bo pot zanesla mimo Cerkelj, si jih od 17h naprej bojda lahko ogledate, upam da pijače in jedače ne bo manjkalo (zato pa so razstave 😀 )

Več o tem naslednjič, tu je par slik, za pokušino in fotografija dneva, ki sem jo naredil na mini-avto odpadu 🙂

Sfakani avtomombili

8 comments

  1. Dobrodošel med nami! 🙂

  2. Zakon, tale blog bo pa kul 🙂

  3. dule

    hm…ze ze, sam tole meni ne zgleda kot fotografija…

  4. je je, HDR fotografija. oziroma fotografija sestavljena iz več različno eksponiranih fotk 🙂

  5. Welcum !!!

    Bomo spremljali definitivno 🙂

    T.

  6. Welcome tud z moje strani 🙂 Lara mi je pokazala tvoj DA account and so I’m here..

    enJoy ur stay+

  7. Oj 🙂 . Lepo, da nas je več 🙂 .

  8. Dobrodošel Matic!

    Sem šele zdaj našel tvoj blog…

    Pridem večkrat pogledat !

Oddajte komentar

