Cant’ Stop

Can’t stop (RHCP)…hja sem ga mel namen mal vadt dons, v kao brezskrbnem dnevu. Nisem ga, sem pa zato dobesedno brez ustavljanja norel naokol.

Čist odklop. Sam brez prehitevanja, na včerajšni razstavi sicer volk ni bil sit, sem pa zato pustil koze cele. Po mojem, razstava brez prigrizka ni taprava 🙂 Sicer pa tud neb mel časa. Že drugič se mi je zgodilo, da sem otvoritev svoje razstave mogu slikat sam. Temu bi lahko res rekl OWNED big time. No hitro sem se pobral naprej na “svečano” otvoritev kulturnega hrama (lol) Ignacija Borštnika. V primerjavi s tem, tiste stare kitajske metode mučenja nimajo za burek. Poslušanje subtilnih tardeči/tabeli govorov, nabijanje koliko je kdo segel v žep itd, “uživanje” v svečanih pesmih…

Posnel sem nekaj fotk, pobral frenda in letel na meni bolj všečno zadevo. Bog me sicer ni uslušal ob prošnji, da naj zmanka toka na prejšni otvoritvi, me je pa zgleda glede vremena 🙂

Namreč zunaj pred Down Townom v Kranju, se je odvijal 7. Festival Kreativnih Kitaristov (FKK). Pir, šest strun, zbijanje po bobnih, pa še s fotoaparatom v roki. Čisto druga pesem, kot pa poslušanje starih kravatarjev. Na festivalu se je pomerilo 5 kitaristov. Zmagal je Žiga Jerič, sicer pa je bil moj favorit prvi nastopajoči, Miha Krakar. Ponudil je pehar funky ritmov in dobre improvizacije. Ostali pa malo bolj “težko železne” hitroprstije. Srečal sem še Dax-a, ki se je prikazal z 85mm 1.8 namontiranim na Mark2, kar je botrovalo temu, da sem mel spet cel večer trdga. 😀 Ob koncu tekmovanja je rock ambient prevzela skupina Rock Shock, ki so odbrenkali nekaj avtorskih in par komadov Gunsov, Metallice, Bon Jovija..

Kvaliteta fotk pa,kot je že v praksi,obratno sorazmerna z uživancijo na dogodku. Koliko sem užival pa ocenite sami.

Končno sem se odpravil proti postelji (sicer ne svoji) in zaspal za par ur, do dananšnjega dopoldneva ki pa je bil res natempiran, bolj kot neasimiliran priseljenec, ko mu omeniš spolno interakcijo staršev..

img_9427-copy.jpgimg_9487-copy.jpgimg_9825-copy.jpgimg_9790-copy.jpg

2 comments

  1. A trdga si mel? fakkkk pa ni me blo zraven da bi to vidu…

Oddajte komentar

