Overload

Tole pa je odfukan ej! Miljon stvari se trenutno dogaja, tako da niti pisat nisem utegnil. Zakaj? Klemen Teran mi je dal kitarske multiefekte, kar je botrovalo temu, da sem bil 2 dni zaprt v svoji sobi in jih sprobaval. Res zadeva, ki ti odpre veliko možnosti za zabavo. No v petek zvečer ob 7h pa me kolega Klemen (en drug), kliče “alo a češ na Siddharto”. Pa sem oprtal fotoaparat in šel pogledat na maraton. Sicer nimam povedat ničesar, kar ne bi o tem koncertu že kje izvedeli, zato ne bom dolgovezil. Sama glasbena izvedba odlična, organizacija malo manj, glede na to, da nekateri varnostniki niso mel vse pošlihtan v tisti štiroglati kanti (s poudarjeno spodnjo čelustjo) na vrh vratu 🙂 V zaodrju sem srečal še dva frenda, Luka in Bojana seveda vsak s svojim Kanonom v roki. Bojana je koncert tako navdušil, da smo odšli v njegov avto poslušat stare Siddhartine komade in tako to glasbeno visokoumje zaužili brez dodatnih visokofrekvečnih zvokov iz grla najstnic. Z Lukom pa sva se vrnila nazaj, kjer sva vztrajala do konca.

img_0320-copy.jpg img_0332-copy.jpgimg_0536-copy.jpg

Zaspati mi je uspelo ob 4:30, ob 8:00 pa me je Andrej zbudil. Šla sva slikat poroko, v okolico Postojne. S sabo sem vzel skoraj toliko obleke kot na Nova Rock, ker je zunaj dež res padal 200 na uro + veter je pihal (evo če se nisem prehladu častim pir prvemu ki bo napisov komentar :P). No okoli 11h sva prispela tja, se odločiva da greva še na en streznitveni kofe. Ko sva se usedla pa pristopita dva hillbillija v vojaških oblekah, fotr in sin. En bolj prtegnen kot tadrug, zgleda da sta iskala fajt, in tako hotela očarati kelnarco. K sreči sem bil že precej zbujen tako da sem jih z besedami nadmudril in odgnal stran. Preostanek dopoldneva sva preživela pri nevesti, nakar je sledila civilna poroka v gradu, kasneje pa cerkvena. Mladoporočenca, Katarina in Jernej sta nato malce pozirala,k sreči je dež pojenjal, z Andrejem pa sva se vsa izčrpana odpravila na večerjo preden sva zavila na avtocesto proti Kranju.

vn.jpg

listje3.jpg


3 comments

  1. Nek sm zasledil pir! To se velja? 😀

  2. Se lahko pridružim? 🙂 Drugač pa pohvala za slike – škoda, da so samo 3…

  3. stoko

    jav se mi na msnju bitte

Oddajte komentar

