Epic fa(i)ll

Fakič me boli. V Kopru so odprli nov modni nakupovalni center, katerega otvoritev je popestrila modna revija in nastop Siddharte. Igrali so na strehi tega centra. Ker mi je bilo naročeno, naj čimveč poslikam, sem bil preveč zagnan, ni bilo luči, in pod sabo posledično nisem opazil cca. 7 metrov ostrih betonskih stopnic. Kar naenkrat sem slišal kako se fotoaparat nekam buta. Kam, sem par stopnic naprej, s pomočjo lica ugoovil tudi sam. Ja šele, ko sem se pobral sem se zavedal, da sem fuknu po stopnicah 🙂 Mal sem ležov na tleh , odprem oči pa vse krvav. WTF. Bolel me ni nč,sm gledov če sm se km po glav pa nč.Pogledam fotiča na kermu je bla namontirana 10-22mm. O fak vse kravav, fak kva nej zdej, kuj sm pogledov če ni kej polomlen. Zgledal je ok. No naenkrat pa vidm prst na lev rok. Faaaak takrt me je pa stsnl, namreč med zadnjim členkom pa nohtom mi je dol visel.

Kuj so me pospreml na wc pa obvezal, nato pa prot dežurni ambulanti v Koper. Bravo v dežurni se ni noben oglasu. Dve prijazne gospe (hvala šeenkrat) sta me odpeljali naprej v ZD Koper. Potrkamo na vrata ambulante, men je res že kri tekla pa me dohtar napoti v šolsko ambulanto. Ok laufamo po štengah, najdem vrata. Kr zaprt vse, sam ena čistilka je nekej rekla, kar sm zastopu kot da nobenga ni. Že rahlo razpizden grem nazaj in prosm nej ga nehajo srat s to (sori izrazu) pofukano birokracijo. Ok končno zdravnik napiše napotnco za v Izolsko bolnico. Kul, gospe me peljeta tja, vmes nas je še radar posnel med prekoračeno hitrostjo (ja nujno je blo 😛 ). No pridemo tja, faaak spet je blo treba 2 lista podpisat. Pizdarija to nej zdej nekej podpisujem med tem ko mi kri lije. Bravo. Sploh nism bral, hit se podpišem in se vsedem v čakalnico. Lih mal čez 8 je kazala ura. No v ambulanto sem bil sprejet ob 22:15, me pošlejo na rentgen kazat fakiča. Nato pa nazaj v na operacijo. Kirurg pa asistent sta bla res legende. Res se je potrudu, ker sem skoz jamrov, da bi rd igrov kitaro še kdaj. To me je res najbl skrbel. No ko mi je prst zašil pa dal not eno železno žico, sem prejel infuzijo. Ja kul sm reku raj potrpim, sam da bo vse kul. Tip mi zapič cevko v zapestje, nč ni stekl v žile, nato gor nad dlanjo, poj ke k palcu, nazadnje v žilo p komolcu. Kr nč ni šlo v kri. No končno je razkužilo steklo po žilah ko mi je zapiču v levo roko:) Ja tko sem ležal, gledam v strop v luči, pa lih RedHoti-otherside po radio. Najhuj ane 🙂 Ko so me nafilal z infuzijo je sledil še en rentgen, če je kul narejn. Blo je zato sem fasov še en vbod prot tetanusu in bil sem frej. Dobil sem prevoz sebe in avta domov (hvala Peter in Mičo), požru še tableto proti infekciji in po dolgem dnevu končno zaspal.

(tole sm pisov skor pol ure, dobr da mam saj eno roko še frej 😛 )

img_1909.jpg fakof.jpg

8 comments

  1. Jao jao … dobr si jo odnesel …

    Zdej pa nekj casa nic fotkanja zate … pa kmal se skupej sflikej!

    T.

  2. Fotka ze lahko… sam ksnga 70-200 ne more met gor (50mm only :P)

  3. Fak ane. A pol zdej vsem fakiča skoz kažeš?

  4. Glej na to praktično. Ko si prej pokazal fakiča, je bil to navaden “j*** se”, zdaj pa je to “j*** se” s klicajem! 😀 Poudarjen. Da se bolje vidi. 🙂

  5. lol true 🙂 pa loh ga zj tud bl subtilno kažem, češ, lej kva sm si naredu 😀

  6. Jaoo stari, jest sploh nism mogu spat ponoč, ker sm bil posredni krivec za tole. Držim pesti za tvojga sredinca!!!

  7. lol kriv sem sam, ker sem (pazi to besedo) poniglavo dirjal naokol in nism vidu pač kje hodm 😀 jutr na jesenice ven pobrat šive pa železje, poj pa upam da bo počas bolš. 😉 no worries loh bi blo ful slabš.

  8. Hajvan

    Uf, živa pizdarija, me je kr stislno, ko sem bral pa si predstavlou to. Sploh pa čakat dve uri v ambulanti v negotovosti. :S Kako je pa zdaj kaj s prstom? Že špilaš kitaro?

Oddajte komentar

