…dolgcajt

Odkar sm se polomu, nimam sploh kej pametnga za napisat 🙂 Višek dneva je ponavad zjutrej oz. zvečer ko dajem gor/dol pulover. Res boring. Zato sem pognal Photoshop in začel urejat fotke od poroke, ker pa nucam dobro musko zraven sem se odloču nardit en Red Hot Chili Peppers maraton (prej sm poslušov sam Fruscianteja). Snel sem dol vse zvočne posnetke live iz turneje Stadium Arcadium. Zdej pa poslušam celo turnejo, nakonc bom pa zbral celo playlisto keri komadi so bli na kermu koncertu najbol 🙂

Vmes sem spisal še en mini vedež o Johnu Fruscianteju (link ) in se naučil z eno roko pisat skor tok hit k prej z obema 🙂 Jutr pa na Jesenice na kontrolo pa pobrat šive ven, mogoče tud uno žico k jo mam not, čeprov premišlujem da bi integrirov en vezje za remote control fotoaparata. A neb blo kul da bi tlesknu s prsti pa sprožu fotič 😛

Ker nimam novih slik bom prlimov eno staro, eno izmed parih k mi največ pomenjo.

john_frusciante_by_gin3k0l0g.jpg

naredu sm jo iz publike z canon a60. res ni kej prida sam sem vesel k se spomnem da sm vidu boga 😀

to je to za dons …pm prm. pm pm prm (kdo ugane ker komad je to lol)

tole poglejte 

One comment

  1. Crkneš! Dolgcajt! 🙂 Sem raven spravlal skupi od Pankrtov mal,.. jutr (skor dons) bo trideset let od prvega koncerta… Baje so se lotil muske čisto iz samega dolgcajta, tko da,.. k’r tko zdolgočaseno naprej! 😉 No, prst ti nej le poštimajo!

Oddajte komentar

