Blood Sugar Sex Magik

Ja takle mamo dobesedno 🙂

Dons sem šel na Jesenice pa tm na avtocest začne nekej radio signal ven metat, prestavm na next, pa en hrvaški radio, dan next, spet nekej po hrvašk. Tko tri zaporedne postaje po hrvašk poročila, sicer je možno da je bil en izmed njih kšn radio Jesenice al pa kej. (upam da ne 🙂 )  Da nav kdo mislu, da mam kej prot Jesenicam, resda so grd mest sam ga mam rajš kt Ljubljano 😛 Sploh k se spomnm na dobre cajte k sm hodu gor na hokej..

Blood: ja je blo mal krvav dons v bolnci ampak z videno situacijo sem bil zadovoljen. Sestra mi je pobrala ven šive doktor je pa potem še mal une žice vn potegnu da je nimam čez cel prst. Za tri tedne sem se od Jesenic poslovu in šu prot domu.

Sugar: sem žru, ko sem dam pršu. Mmm pomoje nardim štrukle bolš kt kšna stara mamca 😀 Mislm bolš jih fuknem v vodo in čez 20 minut vn poberem.

Sex: hm nevem, upam da se dobim kej z Majo 😛 , kaj bi blo če bi si loh kurca polomu za tri tedne lol.

Magik:pa more bit dons na Četrtkanju, grem mal poslikat 🙂

to je to evo preden so se me lotil sm sicer z mobitelom eno fotko naredu men za spomin in ostalim v poduk, da je treba po štengah merkat:)

prst.jpg

3 comments

  1. kul, nekj novga vem.. po štengah merkat 🙂

  2. Dax

    Sliš se full zanimiv. Grem jaz očala zahodit, si ozoner pipsnt v oči in dol po štengat laufat. See how it works. Rabim mal excitmenta v svojem lajfu. 🙂

  3. AUUU tole je fejst bolelo 😦 .

Oddajte komentar

