Nč posebnga

..se ne dogaja zadnje dni, no razen tega da sem bil na Jesenicah. V bolnci, kjer naj bi mi odstranil žico iz prsta. Kul..na hodniku sm čakov 2 ure in 13 minut, kar me sicer ni zmotil glede na to da sm cel mesec čakov, da bom mu ok prst.

No pridem na vrsto, zdravnik poprime za kleše in prav “stisn zobe tole bo mal bolel k bomo vlekl vn”. Ok sm si mislu, ni problema sam da bo kul zacelen. No tip vleče ven naenak pa sam PNK!!!!11 ŽICA POČ MEN NOT U PRSTU!! Pizdarija zabolel me je bl k takrt k mi je prst preč visu. Un pa reče, jah ej nismo navajen tok tenkih žic. (ok kar sm si mislu tist moment je tud za internetse pregrda kletvica 😛 ). Ja fak no, sm se sprijaznu da mi bojo zdej mogl en rez nardit pa nekak drgač ven vzet. Kul sem reku, ok poj pa tko sam da bo enkat že mir. Nakar me po 5 minutnem premisleku odslovijo, češ da kost še ni dobr zaraščena skp da bi to delal. Ja fak ej zakva je poj že sploh na začetku kej probavov če je kao še nevarn.

Popizd..

No dons sem se že mal umiru pa fotkov skate contest douge gate evo kle so fotke (Mr. T, kok je že dodatka na propagando? 😛 )

img_4078.jpg

skatesled2.jpg

3 comments

  1. Tadruga je NORA, res seka 😀

  2. Cist tvoj stil, kul sta 😀

Oddajte komentar

