Cut out

Cut out je naslov enga men boljših komadov od Johna Fruscianteja, spomnu sm se na komad, ko so me dons rezal po prstu 🙂 dobil sem dve inekciji po katerih se mi je kr pošten vrtel u glav, nato pa sm kot prestrašen pšanc čakajoč na zakol, sedel pred operacijsko sobo. No doktor mi je na blazinci fakiča naredu en rez do kosti kjer je lahko dosegu žico in jo potegnu ven. Ker jo je v prejšnjem poskusu pri vlečenju ven zlomu je bil moj strah deloma upravičen, ker me je skrbel za prst. Sem pa vsaj končno brezžičen, sledi razgibavanje (beri: kašen lep počasn solo na kitaro se naučit 🙂 )

No ni bil pa to edini krvav dan v tednu, namreč par dni nazaj so prefukal frenda Andreja. Nej slika govori zase. PS: Čefurji ja, prekleta golazen ej.

Keyser Soze (pšš)

andrejbwblog.jpg

Še vesela novica, končno mi je s pomočjo Vojkota in Klemena, uspelo zaključt design za Klemenovo prihajajočo ploščo, posneto z 19. Novembrom, ki nosi naslov Manjkajoči člen. CD izide točno 19. Novembra 🙂

clen.jpg

V petek pa spet divanje po LJ, iz Cerkelj do konca avtoceste sem porabu cca 14 minut, od začetka Celovške pa do obvoznce pa 25 minut. Bravo ej, sej se vid da v Lj izpite kar talajo, najbrž nisem edini ki pizdi nad vozniki,ki ne dajejo žmigovca za izhod iz rondoja, ki čakajo pred zeleno lučjo 5 minut da je že spet rdeča, ki se ne znajo razvrščati na pasove.. LJ klasika. No podelitev Zlate Role sem za las ujel, sicer bi bil ob kožo. 🙂

Zvečer je v organizaciji društva Igrišče ,sledila v še razstava Nine Blaž z naslovom Svet v malem, tam je bil še Luka in spet sva družno pizdila čez fleš in se čudila (ne) delovanju Canonovim tehnikailj.

ninadax.jpg

Danes popoldne so se vsi hotl kregat zmano, nevem…bovno. Zato sem čimhitreje odjadral na državno prvenstvo v fitnesu in bodybuildingu, ki se je odvijalo v Medvodah. Tam sva z Liparjem, res patarda, skp mal poslikala napudrane in namaščene gorostase, ki so ponudili par zanimivih poz tudi fotografom.Ob odhodu pa kot že par dni, petka spet ni hotla vžgat. Nekej me akumulator jebe, ne nafila se, bo treba novga 🙂 Odpravil sem se proti Kranju kjer sem hotel pogledat na Pink Floyd tematski večer, ampak sem se premislil, saj nevem kako bi potem avto spet nazaj užgal. Res bovno.

bilder.jpg

bilder2.jpg

Oddajte komentar

