Dan boja proti kapitalizmu

Đabe pank. 😀 Gremo lepo po vrsti, včeraj tiskovna konerenca z ministrom za finance-Bajukom, danes “Avanti o popolo” juhej. Kako lepo je videti, ko gonja po dobičku škoduje. Kot odličen primer lahko navedem dogajanje nekaj ur nazaj. Namreč, včeraj (1.12) je bil dan je boja proti Aidsu in moj osebni boj proti krempljem kapitalista.

V tivoliju se je odvijal koncert Pankrtov! Mene so prepričali,da njihovo ponovno združenje ni namenjeno (le) polnenju prašička, kar pa nemorem trditi za organizatorje dotičnega koncerta. Pravočasno sem zaprosil za akreditacije, dobil pa le ignoranco, lahko bi odpisali vsaj “fakof ne dobite”. Če lahko odpišejo organizatorji Red Hot Chili Peppersov, nevem kaj je omejevalo te telebane.

No ampak jebi ga, ker sem se ravno mudil v Ljubljani (fotografiranje koncerta ob dnevu boja proti AIDSU), sem skupaj s kolegom vzel pot pod noge do Tivolija. Seveda je sledilo klasično “glumi majmuna” v katerem sem že precej izvežban..scenarij je takle.

“dober večer, 2 akreditaciji mava…”

“samo trenutek da pogledam..hm vajinih imen pa ni..žal..”

“Omg! kako to?!! to je nesporazum, če ne že pravi debakel!..(povlečeš telefon in kao kličeš nadrejenega)”

“ja v redu pogovorite se tamle z varnostnikom”

..seveda pa jakno z grbom varnostnikov v večini primerov nosijo debilne gorile, katerih ni težko “nadmudrit”.No v današnjem primeru ,ko so dobili precej stroga pravila pa sploh ni bilo težko. Namreč nekateri so bili res že utrujeni in so folk spuščali kar tako not 😀 Seveda hudournik na moj mlin.

Pa smo že na Pankrtih..zadnji moment sem priletel pred oder kjer sem slišal pol drugega in tretji komad, nevem sploh katera sta bla. Najbrž zato ker potem, ko sem šel spet ven, pogledam na fotič…98 slik 😀 Saj nisem držal Mark 3 pismo ampak 400D. Zgleda sem mislil da snemam ker sem knof dobesedno držal skoz dol 😀

Evo mini reportažca:

bakleblogmini.jpg

peroblog2mini.jpg

peroblogmini.jpg

kozlaneblogmini.jpg

Zadnja fotka govori sama zase: koncert Pankrtov kaj druzga pa 🙂

9 comments

  1. Debakel!! 😀 Nism se dobr ufurala te besede … jao, jo bom res zdele uporabla v enmu clanku.

  2. Maja K.

    Jao, tole je bla pa zmaga! Zapik se pa priporoca za eno fotko.

  3. ahaha, zakon :DD svaka cast res 😀

  4. Meni je koncert začel presedati in mi je bilo žal, da nisem karte prodal. Glede varnostnikov pa, srečo si imel, ko sem šel na Siddharto, sem nesel 400D zraven, pa se je okrog mene sformiral krog orjakov:”Ne smete.”, na spletni strani pa je izrecno pisalo, da je vnos dovoljen. Mah. Brezveze.

  5. Svetovne fotke!! Ze na RON sem jih obcudovala. 😀

  6. Obvestili smo tudi Matica Zormana naj pride pogledat. In ko je agregat prisel se je vse skupaj zacelo.

  7. Dax

    Evo, zaradi takih stvari (glede akreditacij in načina, kako potem človek pride notr al pa ne), pa meni slovenska scena kratko malo preseda. Hvala lepa. 😀 Fotke pa res super!

Oddajte komentar

