Turn it again

Hop hop. Uf, spet je minil dolg cajta odkar sm kliknu na “new post”. Ampak mislm, da ne zamujate kej preveč. Glede na to da nism tak tip človeka, k bi pisov na internetse, kako je zutrej polil kofe po novih hlačah itd…

Odkar sem nazadnje kej pisov je pretekl že velik vode in velik šklocov. Zato najbolš da omenm tiste k se mi zdijo zanimivi.

Najprej lahko omenim snemanje spota za Dejana , katerega produkcija trenutno stagnira, saj se je zataknilo v montaži. S Klemenom sva se odločila za drugačen pristop. Hotela sva ustvariti časovni efekt, ki pa nažalost ni uspel saj so težave s sinhronizacijo.

No so med drugim so 100% tud momenti, k smo jih prežvel skp z bandom Angee. Neko petkovo jutro, oz. bolš rečen noči 🙂 smo se dobil na Bledu v hotelu Toplice z namenom da mal pozirajo pred objektivom. Začetne fotke smo naredl v baru oz. v predsedniški kavarni.

No nažalost te niso preveč uspele, saj se je vedno bolj danilo (ne turk). Pa zgleda, da smo bili še zaspani. K sreči smo se potem mal zbrithal in ustvarl res pozitivno vzdušje v katerem je užitek delat. Zatem so jo ucvrli v hotel Astoria, tam pa smo naredili čisto retro sceno, kar nam je precej ugajalo. Čeprov smo se vsi mal “matral”, sem vesel da sem jih spoznov, ker se mi zdijo face in celovit band. Dve fotografiji iz tega hotela.

stasnapostli-small.jpg

skupinskapostla-small.jpg

Vmes sem pač živel navadno študentsko življenje, vstajal ob 13h kdaj pa kdaj pa še kakšno stvar pofotkal. Naprimer Magnifica na intervjuju, po nastopu na Xplosion of fun v kr. gori. Tukaj se lahko zahvalim kolegu, ki mi je za joke posodil konverter x 0.45 mm 🙂 Tako da sem dobil eno mal odfakano sliko Roberta

ma.jpg

Seveda se od fotiča nemorm ločt tud v postli, ker pa v tja spada tud deklina, pa včasih nanese da nardim sem pa tja še kakšno drugačno fotko 🙂

maja2.jpg

Evo, vmes ko sem pisal tale post, so se naložile še fotke, posnete pred nekaj urami na snemanju oddaje Ventil (če sem prav razumel lol), kamor me je povabil dober prijatelj Žajbeljček.

Nekateri so pridno delali

take.jpg

drugi pa pozirali s prelestno in predrago kamero.

take2.jpg

Za konec pa še OPOZORILO!!!

Bodite previdni kadar fotkate kamermane, namreč zna se zgoditi da ko enkrat za spremembo pridejo pred objektiv namesto za njim, se jim lahko mal odfaka. 😀 Sploh če so predolg pod lučmi tako kot je bil najbrž Andrej (Žajblc).

andrej.jpg

One comment

  1. Kul fotka od Enđi … maš še kej od njih za pokazat?

Oddajte komentar

