Planica 2008

No, pa sem po dveh dneh pohajkovanja po prelepi gorenjski končno doma 🙂 Seveda sem se mudil v Planici kamor me je privabil vonj po alk..khm.. mislim adrenalinskih poletih.

V soboto, na dan ekipnega tekmovanja sem se pridružil ekspediciji KŠKjevcev, kjer smo si skupaj ogledali zanimive skoke nekatere pa je bolj kot to, zanimalo kaj se nahaja na dnu steklenice, ki jo ravno držijo v rokah.

No dobil pa sem par novih atributov.

Dexterity + 2

Vitality -1

Švercanje +5

tako da sem že skoraj level 6 😀

Ja zakaj švercanje…no na karti sem imel napisano medijski gost in ne fotograf,in ko sem se hotel (po malici) vrniti nazaj na prostor odkjer sem slikal, so me hitro ustavili in prepovedali vstop ter me malo pokregali, kako sem lahko prišel noter kaj se to pravi (lol). No zdejzgleda, da sem se nauču že podzavestno švercat:D

Nekaj sobotnih fotografij.

picture-008-copy.jpg

pozdrav navijačem

picture-108-copy.jpg

“yeah dude”

300d-17.jpg

“kva mi bojo rože dejte ček”🙂

Po soboti ponavadi sledi nedelja in tudi v tem primeru je bilo tako. Danes so bili na sporedu posamični poleti. Sicer nam vreme ni bilo tako naklonjeno kot prejšnji dan, mi je pa bila naklonjena sreča, oz. sovaščani. Namreč nekje ob letalnici sem se ozrl naokoli in videl da mi mahata Slatnar in Gašpirc (najbrž se je nekje skrival še Morto), odlični skakalci. No..zatem je sledilo par momentov teka proti stolpu in že sem bil gor, v sobi za tehnično osebje, kjer sem se lahko smejal fotografom z 600mm in podobnimi objektivi. Namreč iz stolpa je bil izvrsten pogled na skakalce. Ko je prvi švignil mimo, sem mislil da gledam dirke F1 ne pa skokov 🙂 Potem pa sem začel slikat skakalce. oz. vsaj poskušal. Glede na to, da je zorni kot pri 200mm, tam okrog 10° (tisti ki ste bolj voyaerske narave veste da je to kot skozi ključavnico), in da skakalec prileti mimo s hitrostjo cca 100km/h, oddaljen je pa 10, 15 metrov ni bil ravno mačji kašelj. Vsaj zame ne.

Nato pa sem poiskusil nekaj kar se mi je precej usralo…ja..brisal se bom še ene par dni. 🙂

pan.jpg

Naredil sem paning skakalca, s časom 1/250 sekunde 🙂 Preden je moja 400D našla fokus in preden se je sprožil je bil skakalec v večini primerov že daleč.

leti.jpg

“Leti, leti, leti, leti…..čak ker je tale ej?”

zmagovavc1.jpg

Zmagovalec Morgenstern (popravek :))

Ostale fotografije obeh dni, pa si lahko pogledate še tukaj

SOBOTA

NEDELJA

3 comments

  1. anja

    khm matic no, šverc komerc a a? 🙂 a alko..khm.. si tud not prešvercu? ccc 😀
    drgač pa full huda fotka unga tipa sred lufta…u modrem dresu=)
    lp anja

  2. Fajn, fajn! Sej Matic ne bi bil matic, če ti ne bi vsakič uspel kak “švercerski” podvig 🙂

    Mi je pa zanimiva ena nedeljska fotka, skakalec leti, pod njim se pa vidijo avtomobili (parkirišče) 🙂

  3. daša

    amm ia dobre foTke ni kej…sam TisT an konc pa ni Schlierenzauer ampak Morgenstern, ki je osvojiv naslov svetovnega prvaka letos:D
    lp

Oddajte komentar

