Zeleni vrabci oz. komedija v štali Tivoli

Slovensko hokejsko burlesko spremljam že dolgo, ampak kar se zadnje čase dogaja je pa smešno in žalostno obenem. Ampak zame samo smešno 🙂 Žalostno je mogoče za tiste Ljubljančane, ki so se to sezono (ko je Olimpija prišla v finale), prelevili v najzagrizenejše navijače. Ti “vikend” navijači imajo pa z Green Dragonsi eno skupno lastnost. Ta lastnost je debilni um.

V torek sem se odločil narediti test, če lahko pridem na finale lige EBEL v halo Tivoli, brez kakršne koli akreditacije. S seboj sem imel le PRESS brezrokavnik in 2 fotiča lol. Najprej sem imel sicer namen narediti kakšno reportažo navijaštva pred halo, ampak ker mi je nekako uspelo priti not v dvorano sem se posvetil tudi sami tekmi. No o tem kasneje, najprej moram še razložiti naslov tega posta.

Preden začne kdo kritizirati moje mnenje o njih, naj mi razloži to: Drekonsi, kot najbol ful kul ultras navijaška skupina, obeša ene karantanske zastave, rjove o zelenobeli sloveniji in nasploh patriotizmu, obenem pa se dere “Olimpijooo, Olimpijooo” in “ej mudeL, ne kLe pubLike sLikat a ne razumeš sLovensk?”. Slovensko razumem, če bi le tko povedal vsaj 😀

No vseeno, nekje na sredini tekme, sem šel med Dragonse, češ v žar bitke. No tam sem bil kakšni dve minuti in če bi ostal še kakšno sekudno več, bi bil najbrž tepen, saj so prepričanja, da če jih nekdo slika, jim kamera vzame dušo. Ali realno povedano, med njimi je najbrž precej kriminalcev in huliganov zato se bojijo biti na slikah. In tudi na kameri. Namreč po neuspešnem poiskusu intervjuja, je novinarka obupala, kamerman pa je usmeril kamero v njih in iz rok drhali prejel precej odpadkov in stvari kakršne so ležale tudi na ledu.

olimpijasalzburg400d-074-copy.jpg
“Vrabčki pod budnim očesom policije”

olimpijasalzburg400d-086-copy.jpg

“Boj ob ogradi”

olimpijasalzburg400d-132-copy.jpg

“mmm..spijmo mal Redbulla :)”

olimpijasalzburg400d-159-copy.jpg

“Premal takih potez in sledilo je..”

olimpijasalzburg400d-307-copy.jpg

“…zmagoslavje Salzburga”

več slik

V kolikor se z mojim mnenjem glede GD ne strinjate…mi pa dol visi.

8 comments

  1. To so pa kao zavedni navijaci (v narekovajih) … ki so drugace prisli iz onaj – fudbalerskih vrst al kako da kazem … in se itak ne znajo obnasati.

  2. Dax

    Jah, navijači (nekateri) so bili in bodo vedno taki. Bolj živali.
    Zato pa pravim, da niso vredni. Jaz bi zanalašč fotkal kakšne navijače Salzburga, pa naj imajo naši pač svoj žur na oni strani, saj jim je tekma očitno bolj private party, glede na to, da sami svojo ekipo zajebejo, če se ne obnašajo, pa predmete gor mečejo pa to… Pač, če tako hočejo, pa naj bo. Saj je prav, da navijajo, in že res, da to velikokrat pripomore k zmagi, ampak velikokrat pa njihovo početje pripomore tudi k porazu. Takrat pa noben ne pomisli, a? Enako pri fuzbalu. Sramota, da morajo igralci (nasplošno govorim) navijače prosit, naj ne delajo izgredov, ker zaradi njih moštvo dobi kazen. A navijači ne jebejo. Takle mamo. Bi blo treba še mal potrpet v vrsti, ko so pamet delili.
    Fotke pa drgač full v redu. Enkrat mi morš razložit tvoj postopek vstopa v dvorano 🙂

  3. Pingback: Zeleni vrabci oz. komedija v štali Tivoli « MTB Slovenija

  4. Dax: v vrsto se postavi 😉

  5. Šverc komerc 🙂 Če bi biu jest varnostnik, nikamor ne prideš! 😛

    Sicer ne podpiram tega početja, ampak vseeno CAR, da ti rata pridt na zadnjih nekaj prireditev brez pressa.

  6. Pingback: Acroni Jesenice 8:2 Tilia Olimpija « pretkani digic’s fotoblog

  7. George Best

    Živjo Matic!
    Upam,da te še kdaj srečam na hokeju,rade volje ti bom dal eno po kepi…

    Lepo mej,čau bau

  8. G.D.

    Le čevlje sodi naj kopitar..

Komentarji so zaprti.

