Fasov sm v rit

In to dvakrat, nazadnje pred 2 urama.

Včeraj me je po objavi prejšnjega posta začelo zbadati v ledvicah, brez da bi pojenjalo (lol kera beseda:)). V celem popoldnevu ni bilo spremembe, zato sem se znašel pri dežurnem v KR. Najbrž je bila to najdaljša pot v Kranj, glede na to da so bile take bolečine da me je kar zvijal in nisem mogu niti sedet na gmah, kaj šele na zicu. 😛 No tam so me sprejeli kar brez kartice, ker je nisem imel časa iskat doma. Nabili so mi dve inekciji, eno v tazadno in eno v žilo, tako da sem doma lahko zaspal.

Danes pa sem se zbudil in par trenutkov za tem me je že praskalo po sečevodu, spet sem “scal kri” dobesedno, zato sva s punco preobrnila celo sobo in našla zdravstveno kartico. Preden sem šel na slikanje sva se ustavila še pri moji zdravnici, saj je bila bolečina prevelika.

Ko se mi je celila kost, po zlomu prsta ko mi ga je odfakalo, se škatlice s Ketonalom nisem niti dotaknil. Ampak bolečina ob ledvičnih kamnih  je pa satanska ej. Nemorš nč druzga razmišlat pa čakat.Boli tud če ležiš al pa sediš.

No pri zdravnici sem bil spet 2x preluknan, nato pa sem šel na pregled v Kranj, kjer sem dobil tale rezultat.

“V projekciji medenične odprtine, je vidna drobna zgostitev kalcijeve gostote, ki bi lahko predstavljala konkrement v sečevodu tik pred mehurjem.V preostalem ne odkrijem radiopačnih zgostitev sumljivih za konkrement.”

slika2.jpg

Zdej morm pit čimveč in žret une tablete, ki upam da bodo pomagale, ker tazga špikanja da te kar zmeče pa ne privoščim nikomur.

3 comments

  1. marus.

    veeelik čaja, sej obstaja tut tak za ledvice. pa vode, sam ne z okusom.

    avidš, to zto k si presuh, to je že men zdravnica rekla, d sm prevelk piščanc, pol pa ledvice najebejo.

    pozdrav se!

  2. Dax

    Jebemu mater, če si debel je narobe, če si suh je narobe, make up your mind people! 🙂 Groza tole, ej. Sem jaz tud že pomislil, kako za vraga mora bolet ko skoz neke male občutljive cevi guraš balvan.
    Čim prej se pocajtaj, za dobro voljo ti pa jaz pošljem še kakšno tvojo fotko iz Planice. 😉

  3. fak model, to more bit res bed bolečina… toj zato k premal piješ 😉

    huhu, mal več piva za bolše ledvica, theres some irony for you 😉

Oddajte komentar

