From Russia with love

Najprej se moram zahvaliti tistemu ki je pogruntov RAW format, namreč rešil mi je kožo.

V soboto sem se mudil na Otočcu, kjer sta se vzela (huda beseda lol) Tina in Jaka, poroka je potekala v sončnem dnevu z nekaj oblaki, ker sem navajen fotkanja na M sem moral nastavitve kar hitro spreminjati, sploh na poroki kjer ni časa za eksperimentiranje. Ko je par podpisoval poročno knjigo pa se mi fleš še ni nafilal,k sreči sem takoj prestavil v RAW in ujel moment, saj ni bilo časa za drkanje knofov. Fotka je sicer res v p**** ampak sem iz RAW formata kar solidno rešil.

“flaša je šla na pol, jaz pa pod tuš”

“idila na čolnu”

“na obisk je prišel še Robbie Williams”

Danes pa smo se z Matejem, Urško in Marušo odpravil kam drugam kot spet v tovarno rog 🙂 Tam smo naredili par (sto:)) posnetkov v ambientu hladne vojne. Urška je prevzela vlogo klasične gospodinje, Matej pa lenobnega fotra.

Bovne fotke ja sej vem :))

4 comments

  1. psiho ja :D… zakon je blo, to bova sla spet

  2. OMG, tip je res isti k robbie williams haha … Ej, te najamem za fotkanje poroke. Sam še moža si najdem …

  3. toj ata

    ej, mataj.., res hudo !

Oddajte komentar

