Guerilla photography

No končno sem prišel malo k sebi, tako da se celo zavedam kaj pišem 🙂 Namreč včeraj se me je lotil kar težek prehlad, ki me je precej zjebal, zaradi tega se moram še enkrat opravičiti Manci Gašpirc, saj sem komaj stal na nogah, imel sem namreč kar precej vročine :/ Prehlad sem staknil na trodnevnem festivalu , ki se je odvijal v okolici Nickelsdorfa (50 km od Dunaja), se je zvrstilo kar precej legendarnih imen glasbene zgodovine. Mene so zanimali predvsem NOFX , Sex pistolsi ,The Verve (100% poznate njihov “bitter sweet symphony” komad), Bad Religion, ki sem jih poslušal časih ko sem se še lomil na skejtu, Motorhead, Vanilla Sky, Anti Flag, Kid Rock, Incubus in nenazadnje koncert koncertov – RAGE AGAINST THE MACHINE.

Precej ur prvega dne sem prespal v šotoru, saj je bilo zunaj neznosno, veter je kar dvigoval šotore, zaradi varnostnih razlogov so morali celo deloma razdreti oba odra. Kasneje se je program nadaljeval, oblekel sem vse 4 puloverje kar sem jih vzel sabo in se odpravil slikat. V prvem dnevu me je navdušil koncert Sex Pistolsov, ki sem ga tako kot vse headline bande posnel iz publike in tvegal da me vržejo iz festivala. Namreč headlinerje je bilo dovoljeno slikati le trem, štirim fotografom, ki so jih seveda izbrali organizatorji, ki pa si zaslužijo veliko negativno kritiko glede organizacije fotografiranja. Večina fotografov je računala na fotografiranje glavnih bandov izpod odra, ampak organizatorji so nas ob vprašanju, če bo to mogoče, nategovali, “we don’t know yet, ask us 10 min before concert”. No ko pa sem jih vprašal dan pred koncertom, je bil odgovor, “you had to fill in contract with band’s label 2 months earlier”. Preklete barabe, lahko bi vsaj prvi dan že rekli, “ej boli nas kurac, pred oder bomo poslal svoje fotografe s katerimi se poznamo ostali pa odjebite sej bojo slike poceni”.

No ampak to me je še bolj podžgalo, namreč bolj kot so me drkali, bolj sem jih hotel nazaj zajebat, zato sem s pomočjo Lee, spravil fotoaparat v publiko nekaj metrov pred odrom, objektiv pa sem prešvercal v majici. Nato sva se med množico dobila,sestavil sem aparat in posnel tele fotke 🙂

Sex Pistols

Sex Pistols

Sex Pistols

Drugi dan je minil v letanju med odroma, razdalja med rdečim in modrim je pribložno 1200 metrov, tako da sem prehodil kar nekaj kilometrov. In to “polni bojni opravi”, saj opreme nisem upal pustiti v šotoru ali press centru. Konec sobote sta zaključila dva legendarna banda, Motorhead in The Verve.

The Verve

The Verve

Motorhead

Zadnji dan je bil kar naporen, glede na to da sem se v šotoru zbudil ves pobarvan od flomastra, čez dobro uro pa je bil na sporedu že prvi intervju, z bandom Alter Bridge, ki mu je sledil precej bolj sproščen intervju z Vanilla Sky. No v večernih urah sem poslušal Kid Rocka, katerega koncert mi je bil res hud, temu so sledili Incubus.

Vanilla Sky

Incubus

Incubus

Težko vam opišem občutek, ko stojiš 15 metrov od odra v coni ločeni od večine folka, namenjeni zagretežem,ki najprej pridejo pod oder, v kateri je prepovedano slikati/snemati, ti pa čakaš s fotoaparatom v roki, na trenutek da lahko za par sekund dvigneš teleobjektiv zavit v majico, da se ga ne vidi. Potem zadržiš dih, upaš da čimprej najde fokus, knof za slikanje kar držiš obenem pa upaš da te varnostniki ne dobijo, sicer moraš ven iz festivala brez spominske kartice, če te prej ne podere množica sodelujoča v mosh pitu. Ampak to vse je vredno tveganja, ker če ti uspe fotka, imaš zabeležen band, ki si ga začel poslušat ko so razpadli in si upal da bodo še kdaj igrali, kaj šele pred tabo, kaj šele da jih ujameš na fotiča, to so Rage Against The Machine.

RATM

RATM-Tom Morello

7 comments

  1. Anonimnež

    vau! kera fotka Vanilla Sky(+razmere, v katerih si fotkal!!)

  2. Anonimnež

    aja, Anonimus je Čiw.. 🙂 sej gverile si pa itak navajen, smo se lan srečal ,ane 😉

  3. Druga fotka od Incubusa je za moje pojme najboljša od objavljenih. Edina, za katero lahko rečeš, da je nekaj posebnega 🙂

  4. Šele zdaj sem uspel prebrati cel post. Glede na okoliščine, so vse fotke nekaj posebnega 😀 Pardon. Upam, da si se pozdravil:)!

    lp

  5. Schiller

    Stari ti si car!!! Respect!

  6. Dax

    😀 😀 😀 😀 😀 Kul fotke! Tipična situacija! Elitizem v fotografiji pa itak vsepovsod. 😉

  7. Gverila kul – včasih tudi to treba !

    Če ne dajo, si vzamemo 🙂

    Za kartico pa obvezno met zamenjavo na kateri je par fake fotk, da jih zbrišejo 🙂 Pravo pa daš nekomu drugemu da jo da v štumf 🙂

    Je pa adrenalinsko, a ?

Oddajte komentar

