Acroni Jesenice 8:2 Tilia Olimpija

Dvorana Podmežakla, spet sem potegnil asa iz rokava in dvignil akreditacijo, ki so jo pozabili napisat na moj ime. (Nekateri veste o čem govorim;)

Sicer pa smo bili danes priča “treningu” jeseničanov, ki so že v prvi tretjini zadeli žabce bolj kot jeklena železarska pest. Poleg tega pa smo zaman pričakovali kakšno delegacijo Dragonsov, ampak dvomim da bi bilo navijanje za Olimpijo kaj drugače kot danes, ko jih ni bilo.

Na strani sedišča, se je bolj kot navijanje slišala tišina in mogoče brisanje solz saj je ob sireni za konec prve tretjine je rezultat na semaforju kazal kar 6:0 za rdeče. To je bil najbrž več kot zadosten razlog za menjavo vratarja Morrisona. Slednji je prepustil skrb za gol Matiju Pintariču, ki pa je vseeno kasiral še dva zadetka. Prvega ob začetku druge tretjine, drugega pa v tretji.

Sam sem sicer tretjo tretjino preživel med ostalimi navijači Jesenic (seveda na stojišču, ne med “gledališčniki” na sedežih). Zanimivo je to, da sem tam stal s fotoaparatom in fotografiral naokrog brez kakšne skrbi, kdaj me bo kdo prefukal. Namreč lansko sezono se mi je to skoraj zgodilo na finalu lanskoletne sezone EBEL lige, ko sem se infiltriral med Drekonse… Toliko o tem, kakšni “huligani” so Jeseniški Ultrasi.

Nakoncu smo navijači Jesenic odšli s tribun več kot zadovoljni.

Še nekaj foto materiala.

“Get this party started!”

“Veselje ob enem izmed mnogih zadetkov…”

“…ki jih je bilo že v prvi tretjini nemogoče prešteti na eno roko”

“Pintariču je uspelo nekaj obramb…”

“…ampak kakšne prespektivne igre zelenih ni bilo videti, le kisli obrazi.”

“Izgleda, da žabarji precej med tole tekmo zašvical ful, kar je opaziti na stropu”

“Veselje zvestih navijačev je bilo več kot upravičeno”

Vsi smo hokej. Tako ja.

3 comments

  1. beersexviolence

    zvesti navijači ja pičkice da ni večjih vedno s spremstvom p to

  2. beersexviolence

    un debeli profesor na zadnji slikci 😀 mal sala mu odrezat oa lačne nahrant 😀

  3. unknown

    ma nevem mene sicer boli kurac za hokej sam useen pa navijam za olimpijo… čeprov me mika d bi za juesenice začev ker me je do konca razfukal k je un kreten prodal franka banhama…(this really piss me off -_- )

Oddajte komentar

