Hej tovariši!

Hej tovariši, pod orožje vsi!
Tujec mora iz naše zemlje

pritisni PLAY in beri naprej


Pisal se je 6. december, leta 2008.  Sonce se je skrivalo za ledenimi oblaki. Konvoj je po dolgi vožnji le prispel na Jezersko v zapuščen hotel. Tam sem se sestal s komandantom  Žircem in njegova ženka, zraven pa so bili še Fux, Neitz, Frosty in Black-tiger. Zraven sem pripeljal še ostale igralke Tjašo in Kitty, ter pridno maskerko Ano. Po nekaj minutah v sobi se nam je mraz že kar pošteno zagrizel v kosti. Žirc je prižgal leščerbo, jaz pa sem premišljeval kje bi lahko na Jezerskem dobili agregat. S seboj sem namreč prinesel KŠKjeve fleše. Nekaj korakov po Jezerskem, in dobil sem številko poveljnika Jezerških gasilcev. Ta nam ga je posodil za 20 evrov+ bencin.
Ana je vzela dekleti v svoje roke, fantje pa so oblekli RKBO obleke in v roke vzeli orožje. Namreč delali smo stari Jugoslovanski fotošuting. Da pa je bil ambient še bolj primeren temi, je mraz pritiskal iz minute v minuto bolj. Na koncu smo morali gret Anine šminke, saj so kar zmrznile. Tudi vodka ni več pomagala. Vseeno pa smo s kameradi naredili nekaj fotografij, dokler ni agregat ugasnil, skupaj z lučjo in konvoj se je spet odpravil nazaj v Kranj.

(priporočen je ogled večjih slik)

thats_yevgeni_small

“O Jevgenij! “

interrogation_small

Kje je Jevgenij?!

where_s_my_vodka_small

Kje je moja vodka?!

we_want_you_small

Tovariš, pridruži se nam! “

Hej tovariši, ni nam žal krvi
za svobodno Slovenijo.

Še enkrat hvala vsem ki ste si vzeli čas.


3 comments

  1. Nekaj mi je čist čudno. Verjetno, ker so stene tako nenavadno osvetljene.

  2. Super so izpadle. Kot vedno.Ali bom kdaj dočakal da bo EXIF fotografije katero si ti naredil pisal ˝Camera make : Nikon˝ ^^

    Tazdna me spominja na tisti demotivator [ Somebody better gets that granade luncher from Jamal before he kills us all ]

Oddajte komentar

