Kje je zdej moja prasica?

Kam ste šli vsi prjatli?

Niet, Niet, Niet, Niet se je slišalo po dvorani ŠC Police v Ajdovščini. Publika je želela še več. Med njimi sem bil tudi jaz s svojo zajklo Tjašo.  Zakaj zajklo?  Med drugim zato ker naja je odfukavalo med koncertom, sploh ob komadu Februar. Če bi hotu z besedam opisat ta komad, bi si predstavlov mrzel, z roso pokrit travnik sred trave pa dva oranžna metulja. Ampak raje bom opisal s fotkami včerajšno dogajanje.

Ubistvu sem se na tem koncertu osredotočil bolj na Boruta-Dodija, pevca skupine Niet. Namreč ostali nastopajoči, Breedlock, Zgrešeni primeri in Zmelkoow namesto odpovedanih DanD, so imeli res kul luč. Tudi Nieti, vseeno pa je ostale člane benda osvetljeval čudno rdeč frontlight. Zato tokrat namesto reportaže raje objavim en koncertni portret.

Nekaj fotk v črnobeli varianti  (ki je sicer poceni rešitev za “lepše” fotke) , z dobrim izgovorom, da sem še precej pod vplivom njihove verzije na Izštekanih 🙂 Vseeno se mi pa zdi da črnobele fotke in grainy obdelava pašejo k mojemu trenutnemu doživljanja Nietov. No, pa da neham nakladat-včerajšnji koncert po Tjašinih besedah:

Množica noro poskakujočih, prerivajočih, prešvicanih, s pirom politih in prepevajočih ljudi. Dobra volja se razlega po vsej dvorani, poljubi, objemi..
Še bližje spoznanje z Nieti, klik! 2:30..pot domov…

img_2209small-copy

“Zidovi se rušijo v moji glavi…”

img_2122-copy2

“…stene pokajo pod težo alkohola..”

img_2281-copy

“…slabo mi je…”

img_2003-copy1

“…ko mesec sveti.”

img_2022-copy

“Gluha je noč, jebe se ji za vse.”

img_2305large-copy

“Kje je zdej moja prasica,
kam ste šli vsi prjatli?”


Ti si pa tako lepa.

7 comments

  1. aleš

    Model res dobre fotke, vidmo še kj ;).

    Aleš

  2. Oto

    Hudooo, ta pogled na zadnji fotki še kr zmaga.

  3. uf, uf! Hude, res 🙂 svaka cast

  4. Ta skupinska je fenomenalna!!!

  5. Vse so super, zadnja pa ti pusti nekaj… Nekaj za na pot.

    Tudi zadnjič v KR so (baje) raztural sceno, ampak sem jih zaradi šihta zamudil.. To pa ne pomeni, da je bil after party slab.. 😉

    Keep on good work..

    LP

  6. Matic super…sploh mi je vsec ona ki ima podpis “ko mesec sveti” in pa jasno skupinska, ki sem jo se najdlje gledal 🙂

Oddajte komentar

