NIET>Perspektive

Po nekaj minutnem premišljevanju, kako začeti uvodne vrstice bloga, sem se odločil da jih sploh ne napišem. Saj ni potrebe da bi kompliciral. Odločil sem se, da bi naredi  “from the inside” reportažo z Nieti. Podobno je naredil že Andrej Korenč, moj cilj pa je, da bi še bolj predstavil izvenodrsko dogajanje in nekaj best of fotk iz odra iz vsakega koncerta. Nekakšen foto dnevnik turneje.  S tem, da bi ta “dnevnik” dobil še fizično obliko ob naslednjem pomembnem datumu za skupino.

Zato sva se s Tjašo odpravila v Metliko, kjer so prvič zatresli oder v letošnjem letu. Na festivalu PUNGart. Vožnja do NM je trajala presenetljivo kratko, kakšno uro, do Metlike pa se je cesta vlekla kot vsebina robčka kadar sem prehlajen. Ne sej ne,moj smrkl se hitr posuši.

img_5938-copy

Sivi so obrazi, siva je tovarna.” (Perspektive)


img_5792-copy

img_5752-copy

img_5735-copy

img_5860

img_5906-copy

“I feel poison in my veins…”

img_5900-copy1

“…but I don’t mind”


img_5949-copy

“queen of the snakes, give me just one kiss tonight.” (Queen of snakes)

One comment

  1. Anonimnež

    Se ti ne zdi mal huda oz “mimo”, da tako očitno kopiraš idejo, ki jo je prej že precej dobro izpeljal nek drug fotograf?
    Mislim; isti bend (Niet), ista ideja (dokumentiranje odra in zaodrja), isti output (“fizična oblika”; promo fotke, CD ovitki, razstava …?), ista tehnika (ČB iz zaodrja) …

    Kaj pa, misliš, o tem meni ali bi menil Korenč? Kaj bi ti o tem menil, če bi bil na njegovem mestu? Korenča sicer poznam (pa še soimenjaka sva), sva lani na Fotoantiki kako urco sedela skupaj v družbi za mizo na pijači in ti povem, da je tip dost odpiljen, pravi zajebant s po mojem precej debelo kožo in kaj dosti več od kakšnega “Jebiga” na tole najbrž ne bi rekel. Vseeno pa se mi ne zdi “fer” do stanovskega kolega, tole tvoje početje.

    Kopiranje in/ali nadgradnja znanih idej je enostavna, težje je furat en svež svoj koncept ali projekt. To bi lahko vedel – si že marsikaj zanimivega pokazal in dal od sebe.

Oddajte komentar

