Nova Rock 2009 (švercanje za telebane part#1)

Evo, vsak dan od 18. 6. do včeraj 22. 6. je bil dokaz, da se VSE da, če je le dovolj volje! In z vse, mislim res VSE! 🙂

Namreč na ogromenih poljanah pri Nickelsdorfu, se je ta čas odvijal festival Nova Rock, peti po vrsti. Za 5. rojstni dan  so si organizatorji privoščili precej hud line up. To je bil razlog, da sem že maja pošiljal prošnje za akreditacije, a so mi jo zavrnili z odgovorom, da je že preveč press requestov. Jebeš. Ampak, že dolgo nazaj sem imel v glavi določeno vizijo, ki se je tudi uresničila.

S Tjašo sva se odpravila proti Dunaju (prizorišče festivala je pri vasici Nickelsdorf, 55 km od Dunaja),  v zjebani Renalut 5, crknil je alternator, tako da avta sploh nisem ugašal celo pot, sicer ga je treba porivat da vžge. Dobro da imam gretje zadnjih šip še delujoče! Seveda brez kakršnekoli akreditacije za fotografirat, čeprav sem se res boril k prasec, tam pa brez fotopassa DSLR aparat nima kej počet….. no ja….nima, če se  že takoj vdaš 🙂

20090618_photo_matic_zorman0347 copy

“Na počivališču Šentilj pred Avstrijsko mejo.”

Na prizorišče sva prišla ob približno 1h ponoči, seveda je prej sledilo nekaj zgubljanja po avstrijskih avtocestah in obračanja na njih, ampak to ni pombno 🙂 Na parkirišču velikosti celega prostora na našem Brniškem letališču, so me ustavili trije varnostniki. Vsi so me napotili na PRESS parkirišče, saj mi jih je z butastim nasmehom, Boratovo angleščino in doma sprintanim napisom PRESS uspelo prepričati, da imam akreditacijo in s tem dovoljenje za parkiranje bližje prizorišču.

Avto sva raztovorila in se odpravila proti blagajni. Moment resnice. Bil sem živčen kot da bi čakal na smrtno obsodbo, a nisem se dal. Lepo sva pristopila do bejbe, ki je skrbela za zamenjavo kart za zapestnice in za deljenje press akreditacij. Ko je Tjaša svojo vnovčila za zapestnico, sem začel spet nekej mutit. No nakoncu sem bil napisan kot GUEST na listi za akreditacije 😀 Tako, da sem karto (cca. 110 €) dobil zastonj. Ufff kakšno olajšanje.

Sledil je pohod s celotno prtljago kakšnih 30 minut do prostora kjer sva v eni uri postavila šotor, saj je bil polomljen. :/

Zbudila sva se v žgočem soncu in čakala na večerni koncert Slipknotov in Metallice. Bolj se je približeval čas nastopa, bolj sem bil živčen. Zakaj? Ob izhodu iz kampa, za v samo prizorišče (ne pred oder), je bila kolona varnostnikov, ki so pregledovali torbe, hlače, puloverje itd. Tja pa je bilo prepovedano nositi fotoaparate.  Zato sem svoj ruzak z opremo pustil v najetem sefu. S sabo sem vzel.

  1. Črno majico
  2. body 30D BREZ GRIPA!
  3. 70-200 2.8

To vse sem pametno razdelil v ruzak za v primeru da me dobijo. Objektiv zavit v brisačo in med puloverjem in Tjašino torbico,  30D v torbico in tako vrečko za kompaktne fotiče.

Seveda sem se ob vhodu spet zašvical ful, ampak brez potrebe. Prišla sva noter. Sicer ima 30D crop faktor 1,6 , a še vseeno je bilo 200mm premalo, da bi naredil solidno fotko iz občinstva.  Odločila sva se, da greva na Metallico precej bližje, v tisto ogrado pred odrom (pit), kjer spustijo le nekaj 100 folka preden se začne koncert. In v tisto ogrado, kamor varnostniki svetijo z lučjo in gledajo za kakšne odbleske fotografskih leč.

Vseeno, boliv me je kurac. Evo par fotk, da ne bo samo dolgočasno branje.

20090619_photo_matic_zorman0385 copy

“#3, Mr. Picklenose, ki je znan po zbijanju sodov.”

20090619_photo_matic_zorman0456 copy

“BangBangBang”

20090619_photo_matic_zorman0517 copy

“Corey Taylor pevec, mož z Brahiozaverskim vratom, ki je lani na Novarocku nastopal v zasedbi Stone Sour.”

Sledilo je noro gužvanje za v ogrado pred oder in potem skrivanje objektiva v majico in čakanje na clear shot.

20090620_photo_matic_zorman0646 copy

“Premočeni James Hetfield”

20090619_photo_matic_zorman0594 copy

“Hitroprsti Kirk “the Reaper” Hammett”

20090620_photo_matic_zorman0680 copy

“Master of microphones”

Kocnertu Metalike moj dobar drugar, je sledil sprehod v dežju direktno v totalno premočen šotor. Spala sva v luži 😦

Drugega dne se ne spomnim sploh kej preveč, razen to da sem pustil fotiča zakljenega u sefu, in da sva s Tjašo po pomoti prišla v CREW area, čez eno luknjo v ograji. Več o tem kasneje. Zvečer je bil odličen koncert Placebo, ki pa sem ga raje užival brez fotiča, saj sem ob sebi imel svojo zajklo 🙂

Tretji dan sva se zbudila v avtu, v pričakovanju koncerta Guano Apes in Limp Bizkit. Glasba moje mladosti 🙂  No, ker sva prejšni dan odkrila luknjo v ograji, sva oblekla puloverje, jaz sem vzel fotiča in potegnil rokave do zapestja, da se ni videlo, da nimam CREW/VIP zapestnice. Mahala sva jo proti odru v zaodrju. Tebi nič meni nič sva hotela mimo varnostnika brez sploh kakšne živčnosti, to je pri švercanju precej pomembno, da daješ tak vtis, kot da spadaš tja kjer si in da nisi sumljiv. Vseeno pa varnostnik reče HALT-SHOW ME THE WRIST BAND!!! O fuck, sploh nisem preveč premišljeval, saj sem bil že nekaj korakov preč od njega in proti odru, vseeno sem instiktivno dvignil roko in zavihal pulover.

POKAZAL SEM MU ZAPESTNICO, KI JO UBISTVU NISEM IMEL A SEM ODREAGIRAL KOT DA JO IMAM!

ŠVERC NAPOTEK #1 – SLEDI OBČUTKOM!!!

Vedno ko si tam, kjer ni dovoljeno, se obnašaj tako kot da spadaš tja. Brez kakšenga vzbujanja pozornosti! Če si kot Crew, spusti hlače, delaj se da nekaj delaš, živčen itd.. če si v VIP, hodi bolj počasi, kot da se ti jebe za vse in igrej mal fineso. Če si v Photo area, vzem največji objektiv in fotiča ter si nervozno prižigaj čik.

Rekel je OK in odkorakala sva naprej. O šit, morala pa sva še čez en checkpoint.  Nisva šla čez najblićji vhod do odra, ampak precej naokrog saj sem imel filing da morava. Narajmala sva mladega varnostnika, k sreči je nekaj spil a me je vseeno ustavil. Nekaj sem motovilil dokler na srečo ni prišla mimo ena bejba, in je vso pozornost preusmeril nanjo. Midva pa hop noter 🙂

Ok, prišla sva z fotoaparatom pred oder, prej sem še nabasal WC papir v ruzak, da se skozi blago ne bi opazilo siluete objektiva.

Ker je bil še dan, sem objektiv zavil v majico in začel fotkat Guano Apse iz cca. 4. 5. vrste pred odrom…

20090621_photo_matic_zorman0764 copy

“Odfakana Sandra Nasić”

20090621_photo_matic_zorman0796 copy

“..ki je med koncertom delala zanimive pizdarije :)”

20090621_photo_matic_zorman0785 copy

“…skakanje na roadije, pokrivanje video kamer, skakanje v bobne..”

Naredil sem par fotk, potem pa zaradi bližine varnostnikov ki so gledali v publiko, fotiča raje pospravil do koncerta Limp Bizkit. Tam sem bil že bolj pogumen, saj se je znočilo, poleg tega pa se je nabrala velika množica, z dvignjenimi rokami. Tako da je bilo še težje dobili čistino na oder.

20090621_photo_matic_zorman0860 copy

“Red cap Fred Durst”

20090621_photo_matic_zorman0828 copy

“90% časa je bil pogled na oder takle. Roke, telefoni, digitalci pred mano, tako da je bilo res potrebno čakati na par sekund čistine, ko je bil kakšne mirnejši del v komadu, takrat pa rafal trajajoč par sekund (po 5 sekund) z vsemi pravilnimi nastavitvami osvetlitve.”

20090621_photo_matic_zorman0876 copy

“Vseeno se mi je nekaj posnetkov urajmalo preden sem se odločil da neham. V takem primeru fotkaš na vse ali nič. Če te dobijo letiš ven iz festivala, brez CF kartice oz. s prazno!!”

Seveda Nova Rocka ne bi bilo brez Cerkljanov in Kranjčanov, ki sva jih srečala 🙂

20090621_photo_matic_zorman0691 copy

“Hvala, ker sem lahko pustil v vašem šotoru potovalko!!”

20090621_photo_matic_zorman0707 copy

“Kdo bo Tiger Woods?!”

20090621_photo_matic_zorman0700 copy

“Se švercamo drugo leto, lep pozdrav”

Tako, pa sem zaključil s pisanjem. Hvala če ste prebrali do konca, v naslednjih postih pa sledi Švercarski napotek #2 🙂

19 comments

  1. Tomzi

    Mali srečo sta imela ni kej, pa jajca tudi 😉

  2. Belle Marlow

    pa to je blo super, pa še napotki znajo biti uporabni 🙂

  3. Primož

    Hehehe, carsko.
    Drigo leto se vama pridružim (v eno ali v dvoje, se bo še pokazalo hehe), zdej pa exit time 🙂

  4. Hehe, vedno znova me preseneča, kako ti uspe zmutit 🙂 zakon. Zmaga pa fotka “Master of microphones”.

  5. kitty

    WAAA

    Hudo tole Matic, čist se vama je urajmal!
    Ljudem k majo dobro, pozitivno karmo(in mal igralskega talenta), se zmeraj posrečijo stvari k se navadnim smrtnikom ne bi! D best!

    Teli švercarski napotki mi bodo kr prav pršli, k sm vedno en mal preveč živčna, da bi mi kej uspel….

    Faak, pa res sta slišala NAJ NAJ bende, blagor!!!

    *Keep ON going you two sunshines!*

    • @Tomzi oboje pa rata
      @Belle Marlow lol a si bla ti tud?
      @Pavle, tud mene kdaj 😀

      🙂 Ej Kitty se strinjam 101% !! Mislm dokler maš v glav eno pizitivno vizijo pa voljo it z glavo skoz 2 ne en zid ti bo ratal karkol. Sploh ker se dobre (no tud slabe) stvari vse vračajo. Bom kmal najbrž objavu napotek#2, ker se grem jutr na Tiestota švercat :)) Ti pa tud upam da sta z Boštjanam mela fun time all the time 🙂

  6. Drejc.ID

    K00lći! 😉

  7. tis mal fukjen. sam to je kul, mene je še u planic fotr vn iz photo prostora jagu… 😀

  8. ZirC

    Eh, ce bi mel ta crn jopic z press nalepko ti ne bi noben jurgen/hans/adolf tezil 😀

    Hude fotke in report, tako kot vedno 🙂

    Lp, ŽirC

  9. Hehe svaka ti čast, drgač pa ja, zmer se da kej zmutit, sam voljo morš met pa gobec morš bit, pa ne smeš popuščat 😀

  10. ZirC

    aja pa se techno vikinga pred sabo 😀

  11. ata

    Bravo Matic, dobr kot vedno.

  12. Ves

    Noro! to sta mela že kr en mal pustolovščine 🙂

  13. haha, good old Zorman 🙂 The sverc master

    Super

  14. Dax

    Sem mislu, da te bo tisto, kar si mi lani razlagal o dogodkih na Novarocku, kaj izučilo. 🙂 O tem švercanju ti bom jaz osebno enkrat ene par stvari pokomentiral. 😉 Ker vidim, da je treba. 🙂 Upam, da kmalu.

  15. Je letos od slovenskih medijev sploh kdo dobi foto/press pass?

  16. zloinaopako

    Hm… Jas sem to leto bil mojster šverca… Nedelja nova rock, zadnji dan metal camp-a… i drugi i tretji dan Brutal Assault-a … Vedno sem imel denarja in sem ga vedno spijo z prijatelji 🙂 po švercu… The secret obstaja, ampak vam ga ne bom povedal, ker lahko neki organizator bere vrstice… Javite mi se na “private classes”.
    😀

Oddajte komentar

