Fuk je Kranjcem v kratek čas (oz. Rock Otočec 2010)

Raj.Travnik. Topel travnik sredi poletja, sonce neusmiljeno nažiga z neba, temperature so okoli 24 stopinj. Tako močno žari, da običajnega smrtnika že skorajda bolijo oči. A običajni smrtniki, niso vajeni raja. Nimajo skurjenih oči od pijače, žuranja, nespanja, sladkih jointov in še slajših pičk.

Jaz sem običajen smrtnik. Prvič sem bil v raju leta 2006, bil sem le opazovalec. Tudi danes sem še vedno. A pred štirimi leti, sem se v Raju prvič pregrešil in okusil svetlega angela,imela je naravne blond lase. Pravijo, da kdor se pregreši v Raju, je za vedno zapisan neumornem razvratu, zabavam, in dajanjem “hi-5” prijatelju vmes, ko on ali ti fukata z bejbo v istem šotoru. Prerokba drži.

Tudi letos sem obiskal ta sončen, barvit, svetel in breskrben travnik, po katerem so bosonogo skakale godne device, skoraj gole mladice, in starejše izkušene ptice. A tokrat, sem si okrog vratu obesil amulet s perjem in oblekel svoj magični pulover, ki me je odbijal od skušnjav, ki so se ponujale na vsakem koraku. V rokah sem namesto gorečega meča, držal raje črno camero obscuro z rdečim trakcem, ki je še bolj podžigal vse, ki so videli da fotoaparat merim vanje. Odločil sem se, da to leto ohranim močno voljo in sledim ter ustvarim zgodbo o prvem Alpha male-u, gazdi, don-u, playboyu in skrivnostnem ženskarju. Ime mu je kakopak Adam, in Adam logično, prebiva v Raju.

Versatilni don Juan, je v Raj prispel v petek. Že ob prihodu, sem imel čast z njim nazdraviti na Dioniza, z drugo pijačo bogov. Prva je močna črna kava, druga pa kvalitetno belo vino.

“Adam, ujet med skrivnim telefonskim pogovorom. Na drugi strani linije najbrž srečnica, ki ji je zaupal svojo številko.”

Po prvih korakih,  naju je že zagrabila nekakšna gravitacija, Adam, odposlanec boga ljubezni, je seveda delil ljubezen povsod. Stopala sva proti središču gravitacije ljubezni, seveda, kot pravi vojak, sem sledil svojemu generalu, in posnel sledeči prizor.

“Gravity of Love”

Čez dan, sem Adamu tiho sledil, bil sem kot zunanji opazovalec dogajanja. Poslan iz Vic v Raj, delal sem reportažo za svojo Dušo in svojo Vest. Ko se je zvečerilo in po koncertih, se je šotor napolnil z jedrimi prsi, katere so v svoj šotor pretkano vabili nosilci polnih mošenj testosterona. V zameno so jim ponujali ples, kozarce piva, svoje dolgočasne šale itd. A Adam se je učil od najboljših. Sedaj uči najboljše. Celo samega Odiseja, ki se je zvijačno prismukal držeč za ovčjo kožo iz jame, ki jo je varoval Kiklop. No to je bila od Adama fora, kličeva jo “Discrete evasion”. Uporablja jo, če mu kakšna bejba preveč teži.

Naslednjih par snapshotov, sem posnel med večernim dogajanjem, poglejte to zaporedje, kako je s pomočjo svoje pavje, misteriozne maske šarmiral obe dekleti, in s pomočjo prve, prenesel Ljubezen še na drugo.

“Vedno je dovolj prostora za tri”

Medtem, ko je Adam kot reševalec iz obalne straže krožil med dekleti, ki so mu dvorila, sem prevzel vlogo njegovega “spotterja”. Spet sem oblekel uniformo vojaka Ljubezni, in zagrabil svoje orožje. Tačas, ko je bil Adam zaposlen v postojanki pod šotorom, sem zamotil divja dekleta s svojim rakunom Kokunom. Hormonski vihar ga je skoraj stal življenja in repa.

“Rakun Kokun v akciji

Za nekaj minut, sem si moral spočiti, zato sem se odpravil k dogajanju pred odrom. Skorajda sem se pregrešil, saj sem stal za ograjo, sam. Cela horda podivjanih žurerjev pa je stala za mano. Poslušal sem svoj notranji glas ” ne še, Desperado počakaj, ostani močan!”. Zatorej sem raje zabeležil ta mnogo povabljiv pogled.

Greha vreden pogled in morda tudi jezik. Navihanost je bilo moč čutiti, kako je kar vrela v okolici.

“Ograja je bila skorajda previsoka. Skoraj sem podlegel in skočil na ono stran. Afrodit je kar mrgolelo.”

Da sem se rešil skušnjav, sem se rajši vrnil v sobo razuzdane zabave, pod šotor. Tam sem naletel na Adama, s svojimi smooth potezami je očaral dekleta, kot sonce očara sončnico, ki se steguje vsako jutro za njim.

“Dekleta se zbirajo za fotografijo, smooth operator pa jih je vešče krotil. V ozadju Pripravniki ali “AFC-ji” mirno in nevoščljivo opazujejo dogajanje.”

Zabava, v šotoru je bila premalo. Adam, se je premaknil v Raju nazaj na travnik. Seveda sem moral ujeti edinstveno možnost fotografiranja skrivnega rituala.

“Ljubljenec deklet, je za hip prikazal svojo magijo. Med plesom jim je pokazal še svojo anatomijo. Po pričevanji deklin, ima postavo izklesano po Zeusovem naročilu. Kako brezskrbni trenutki.”

“Za hip sem odložil fotoaparat in izkoristil častni moment. Lahko sem se slikal zraven dveh njegovih Nimf.”

Nisem ga želel motiti, zato sem odharal naprej po Raju v iskanju pogrešanega padlega angela. V eni roki sem imel svoje srce, ki sem si ga v agoniji iztrgal in ji ga želel podariti. V drugi roki sem imel fotoaparat. Tega bom seveda obdržal zase. Ker je predrag in z namenom, da bi zabeležil prelepe trenutke, ko bi jo povabil v vero, ki sem jo začel skupaj z Adamom in Maticem. Vera se imenuje TUHTAMPUA. Naše gibanje pa je svobodno, iskreno in prva zapoved je seveda deljenje Ljubezni in Sreče. Več o veri, si lahko preberete tukaj. LINK

Rahlo utrujen ob svojem pohajkovanju, sem se vrnil pred moj Tempelj, postavljen za odrom ob pomirjajoči reku, a preblizu preklemanega grmovja, kjer so vsi vipovci hodili scat. Tam sem naletel na vsekakor nenavaden prizor.

“Adam, v svoji igralski vlogi. Izgledal je, kot da se je že pustil ukrotiti divji Nimfi. A s svojim poznavanjem interakcije med njima, sem vedel koliko je ura.”

Ko sem posnel prejšnjo sliko, mi je svoj notranji glas sporočil, naj se odmaknem. Prizorišče je že obdajal oblak nabit spolne sle. Seveda sem modelu prepustil šotor, tempelj in mu poskusil zagotoviti mirno opravljanje svetega početja. Nimfa je prizorišče zapustila nekaj minut za mano, a tempelj ni bil prazen. Adam je tudi športnik, v prostem času, in takrat ga je imel, je najbrž splezal na Venerin griček, in opravljal svoje Adamovo poslanstvo. Posebno dekle, ki si je tega zaslužilo (Afrodite imajo pri tem prednost pred Nimfami), je spremenil v svojo Evo.

Tako se je prigoda in širjenje vere počasi zaključevalo, jaz pa sem spet opravil svojo dolžnost in  moment sreče skrbno zabeležil.

“Nimfa (levo) , Adam in Eva (desno) v Raju. Trubadur ljubezenskih spevov, poplačan s spodnjicami, ki mu bodo kot amulet ljubezni služile še na mnogih skupnih dogodivščinah. PS: hlačke na fotografiji, mu je podarilo dekle iz prejšnje večerne zgodbe”


5 comments

  1. Don Juan

    A sta ti besedišče oplemenitila pradavni Homer in slavni gorenjski višac Piđama ?

  2. Hehehe, ne 🙂 Uržah je pomanjkanje spanja, že 6 dni zapored.

  3. Anonimnež

    kiklopa je pretental odisej ne ojdip.

  4. Zakon zabavno besedilo, da o fotkah ne govorim.

Oddajte komentar

