Kings of medicine

Držiš me za roko. Tvoja lesena zapestnica s simboli, ki jih še ne poznam, mi je že od nekdaj privlačna. Na čuden način ti poudari zapestne kosti in tvoje nežne mehke ženstvene prste s pogriženimi nohti.

Tečeva skozi poslopje banke. Začudeni pogledi ljudi proti nama, konzervativnih ljudi, ki zdijo sami sebi dovolj kompetentni da bi sodili ostalim. A so preveč zaposelni s početjem, ki jim je bilo naloženo. Nekateri preštevajo denar. Vonj po ljudeh je v zraku. Ni mi všeč. Varnostniku, ki razkazuje mišice v preozki in prepoteni srajci se jebe za karkoli. V ozadju se sliši, kako delavke izkoriščane od sistema, tapkajo po tipkovnici. Za hip se ozrem naokrog. Med šprintanjem se pogled ustavi na očeh delavke, gube na obrazu, prerdeča šminka in mastni lasje izdajajo, da je stara okrog 50 let, da že od nekdaj služi v banki, oči brez življenja. Las si ne umiva, saj je tudi njen mož najbrž zaposlen od 8h do 16h, pride domov, se fukne za televizor, mogoče se mu kdaj pusti nategniti, kadar pa ne pa mož odvandra do bližnje gostilne in se ga napije. Ampak trenutno me boli kurac za to. Nebom jih sodil. Ostali bodo roboti.

Edina pomembna reč je tvoj stisk moje roke, medtem ko smukneva skozi vrata v garaži banke. Na vratih napis: “Nezaposlenim vstop prepovedan” v mojih očeh pa:” O ti prasica še bolj si čudna kot jest ,ljubim te,zmešala si me, ukradla si mi misli, pejva skupej do konca, vse je relativno 🙂 ”

Zatrapal sem se vate, ko si prišla do mene z obeskom okoli vratu in pofejkanim razlogom, da rabiš vžigalnik za čik 🙂 Tistih svetlečih oči, vihravih las in občutka slow motiona, ko si hodila proti meni, kot rabelj, ki koraka proti obtožencu na smrt. Dišala si po faking enih indijanskih dišavah in na tistem črnem puloverju s kapuco, v katero so padali tvoji beli blond lasje, si imela narisano svetlomodro spiralo. Dišala si po čistosti in nedotakljivosti. Ampak trentno je v zraku le vonj po adrenalinu. Tvoji skate čevlji povzročajo nemalo hrupa, ko tečeva po kletnih prostorih, osvetljenih le z nekaj lučmi ki označujejo izhode v sili. Ustavim te.

Znašla sva se kletnem prostoru,  tiste lučke ob zasilnih izhodih barvajo stene v zeleno barvo. Morda je za naslednjo steno sef z denarjem, ampak ni važno.

Potisnem ti svoj kazalec pred tvoje ustnice in naredim pšššš. Kot vedno, me zabiješ nazaj in mi vzameš roko, jo porineš na svoje mrežaste žabce ki jih nosiš pod usnjeno kiklco.

“Jebi se, nimava časa za to”. “Prid greva bolj naprej, zato sva tukaj” ti odgovorim na uho. Vzamem vžigalco in ti prižgem čik  “wow a ti vedno rata iz prvega poskusa” zlažem se: “skorej,  fak aveš kako si sexy s čikom”..premišljujem zakaj ne maram če ženska drži kitaro ker zgleda ful čudn, če pa kadi čik mi je pa huda. Iz žepa potegnem stekleničko, vredno vseh grehov, ki sem jih storil, da bom lahko vsebino delil s to bejbo.

Porineš me na zid in mi z rokami drsiš po puloverju, tvoji lasje me žgečkajo po nosu a preveč dišijo da bi jih umaknil. Okoli naju je čista tema. Skoraj. Le oddaljene zelene neonke osvetljujejo prostor toliko, da lahko preberem napis na steklenički.

“They’re picking up pieces of me. They’re picking up pieces of you…Don’t leave me here my guiding light..” ..z ustnicami se dotikaš mojega ušesa ko mi v šepetu poješ komad Kings of medicine od Placebo. Odpiram flaško. Vidim da je nekaj tablet v njej še ostalo za jutri. Upam da jih ne bom potreboval.

Pogledam v tla, zmrazi me, odrinem te kakšen meter proč. Brez občutka krivde gledam kako se skoraj zložiš po tleh saj imaš odpeto kiklco in že raztrgane žabce. Boli me kurac. Zategnem si pas okrog roke, gledaš me z ljubečimi očmi. Dol mi visi, kako me gledaš. Stopim korak bolj v levo, ti že vsa potna čakaš name, na ugriz in poljub. Vbrizgam si toplo tekočino v žilo, zaprem oči in vzamem tabletko iz stekleničke.  Zopet doživim občutke topline in lahkosti, kot vojaki, ko jim vbrizgajo morfij. Počutim se breztelesno, počutim se kot bog. Bog ljubezni. Z vsako sekundo si mi spet bolj všeč. Droga je najbrž že začela delovati. Sex je poln čustev, kot da bi doživljala nirvano, da bi mešala svoji duši, lebdiva nad zemljo, nad vsemi, bogovi nama zavidajo……fak je to dober stuff. Pohvalil bom svojega dilerja.

Ko končava, te gledam v oči polne globine in skrivnosti. “Ljubim te” ti piše v očeh. Spet imaš na sebi tisti pulover. Obesek okrog vratu in prepotene ustnice. Rada me imaš.

Jaz pa imam rad stekleničko s tableti. Skoraj neprepoznavno sem jo označil. Tableto vzamem vedno ko sem steboj. Zato ker nisi nič posebnega in lahko bi te še poškodoval. Želim da ob tebi čutim to, kar ti ob meni. Ampak resnično, ne zlagano.

Upanje za to še obstaja, mogoče spet srečam tisto Čistost v bejbi. A ne v tebi. Imela bo temno moder pulover z belo spiralo, dolge bele lase in svetle angelske oči s pogledom, ki mi govori, da me pozna že celo življenje. Dišala bo po kadilu in me popeljala na ono stran. Ne bom potreboval tablete. Čutil bom tudi brez njih. Dvignilo se bo perje, na tleh pa bo ostala le še steklenička z napisom LJUBEZEN (Vzemi 1x dnevno).

Oddajte komentar

