POT V… (dan2-Kairo)

Tukaj v hotelski sobi v Kairu, že 10 minut premišljujem, kako sploh nasloviti mojo eskapado na bližnji vzhod. Ne vem, naslovu bom prepustil da pride sam od sebe. Tako kot ta misel, ki me je obšla danes ob vseh uličnih prodajalcih : “Follow your heart…to the nearest ATM machine.”

V Kairu (poor man’s New York) sem drugi dan, prispel sem včeraj, že davno po zatonu sonca.

Trenutno se skozi odprto okno v sobi  (kot že vse dni) slišijo breje mačke, in pa take, ki bodo to kmalu postale :). Kaj pa me je sploh pripeljalo sem? Ali ste vedeli, da če mačku daš na hrbet selotejp, ga zanaša? Ampak ne,nej kar uživajo 😉

Avion, in pa želja da nadaljujem zgodbo, ki sva jo začela skupaj z odličnim novinarjem in še boljšim  človekom. Erikom Valenčičem. Gre za nadaljevanje zgodbe o rehabilitaciji Palestinskih otrok ” Mi otroci iz zapora Gaza“, ki je bila objavljena v 28 številki Mladine (Julij 2010). Čeprav že miljonkrat slišane in videne zgodbe iz poročil o, dogodkih, pobojih in vojnih zločini, naredijo človeka skoraj otopelega za tovrstne novice, te pa ljudje ki jih osebno spoznaš,  ganejo in potegnejo v svojo realnost-prestreljeno z naboji in kričanjem kaosa, ki ga utiša le tišina smrti.

V Kairu čakam, da mine Islamski vikend, potem pa obiščem ambasado v upanju, da bo clearance za prečkanje meje z Gazo, čimprej v mojih rokah.

Nahajam se v hotelu Vienna hotel, ki je v primerjavi s prejšnjim Regent House Hotel, precej boljši, čistejši in z wireless povezavo. S skuliranim osebjem sem se zmenil za vzajemen biznis, poslikam jim hotel, da ga lahko promovirajo na internetu, jaz pa dobim kakšno noč zastonj sobo. Vsake toliko časa zapiha tisti veter, ki s seboj nosi vse misterije afriških puščav, diši. Pod balkonom pa se sliši neustavlijvo čeblanje možakarjev, ki uživajo dim iz šiše.

Sicer pa nič pretresljivega ta dan, višek dneva-srečal sem skupino pijanih ruskih fotografov. Upam da bo jutri kaj več informacij glede dovolilnice.

Če ne bo ničesar bolj zanimivega, grem pa gledat turistke pred Deutche Evangelische Oberschule. 😀

Oči, ki so videle nešteto turistov.

One comment

Oddajte komentar

