POT V… (dan3,4-Kairo)

Dan 3

Situacija še vedno ista, kot pred dvemi dnevi. Zunaj škripanje gum, trobljenje avtomobilov, mačja fukarija pod balkonom…ampak sem se že navadil in mi vse skupaj postaja všeč. Včeraj, v soboto, sem doživel res prijetno presenečenje. Dobil sem zastonj sobo, in obljubili so mi vsak večer zastonj večerjo, v zameno ker sem jim pofotkal hotelske sobe za promocijo. Ko se sem vračal v sobo pa je pred vrati je stal še en “zahodnjak”, povabil sem ga na čik, in v manj kot minuti nama je bilo jasno, da imava precej skupnega in, da sva oba rahlo čorova.

Tudi on je fotograf.

Ampak mislim, da me kar precej prekaša. Osemintridesetletni novozelandec – Martyn Aim potuje po svetu neprestano že 1 leto, pokrival je Rdečesrajčnike, Nepal…. Res, boljše družbe tukaj, si ne bi mogel želeti. Hm? Vseeno smo se odločili da poskusimo kaj ponuja Cairo ponoči.

Ko se je zvečerilo, smo Mohamed, Martyn in jaz odšli v “nightclub”, gledat mlade fleksibilne egipčanke. Tri so v gostem cigaretnem dimu plesale in s svojimi gibi, kot krotilke kač, (sicer precej seksapilno v primerjavi z evropskimi dekleti), ob egipčanski “terasa bend” glasbi (viski kokakola stil..), približno 50 ostalim tipom ustvarjale fantazije.

Skupaj z Martynom sva se kasneje odpravila po pivo,  in v primernem stanju začela večno nerešljivo debato. O politiki, vojni in ženskah. Povsod najebeš če nisi general 🙂

Dan 4

Zbudilo me je trkanje na vrata. Mohamed je pripravil zajtrk, a sem ga le na hitro zbasal vase, saj se mi je mudilo na slovensko ambasado, da izvem kako kaže glede clearenca. Stopim na ulico, in povsod policija! Zanimalo, me je kaj se dogaja, da je v radiju vsaj 1 km okrog muzeja,na cesti, na mostu, v ulicah…povsod, pozicionirana policija. Izvedel sem, da se Hosni Mubarak pripelje v mesto. Egipčanski predsednik, ki je s paranoičnimi varnostniki povsod, kar uspešno pokazal, kako strah ga je ljudstva.

Na ambasadi sem dobil topel sprejem, Elizabeta Kirn mi je izročila  nekaj dokumentov, tistega pravega dovoljenja za prestop Egipčansko-Palestinske meje v AlManfazu, pa še čakam. Upam, da stvari stečejo čimhitreje, da mi ostane čimveč časa za sodelovanje z Erikom, ki je v Gazi že od začetka Decembra.

Vrnil sem se proti hotelu,  poiskal Martyna ki je bil na srečo že zbujen, in res sem bil vesel, da se po dolgem času spet sprehajam v družbi dobrega in izkušenega fotografa. Posnela sva par snapshotov, ker čisto nepripravljena, nama kaj drugega ni ostalo. Vsakokrat ko sem nameril fotoaparat proti policistom, mi je že njihov pogled sporočil “You don’t want to fuck with us you stupid tourist go away! “.

“Egipčanska verzija Secret service-a, nadzoruje dogajanje pod mostom, pod katerim je peljal predsedniški konvoj”

 

 


 

Par naključnih turističnih portretov, upam pa da lahko naredim kakšno kratko zanimivo zgodbo dokler tukaj zabijam cajt.Mogoče o teh, “coffee shopih” , kjer vsak večer večinoma starejši debatirajo ob šiši in kavi.

 

2 comments

  1. lepi portretki. Naj ti pot varen korak najde,
    B5

  2. Hudo!
    Srečno iz dneva v dan.
    LP, A.

Oddajte komentar

